Vyhľadávať v tomto blogu

nedeľa 18. septembra 2011

Lomnický štít, Stanislawski, V, 17.09.2011


Ani sme netušili, aká skvelá akcia sa dá zvŕzgať za pár hodín :)
Boli sme s Daníkom a 2x Peťom dohodnutí, že zas po asi dvoch rokoch pôjdeme čosika kuknúť do západnej Lomnice. Večer pred odchodom sa dozvedám, že by šli aj Stykovci a tak to vyzerá na veselú partiu...
Mali sme vybratú cestu platňami hokejky, no nejak som sa nevedel dokopať do toho aby sa mi ukľudnilo hrubé črevo pri pomyslení na to, že sa cesta len veľmi obtiažne zaisťuje. Do sedla ideme lanovkou. Ako si tak stúpame smerom k zostupovej feratke, niečo sa mi zazdalo... Kukám, kukám... a to fakt? Neviem, či som niečo užil... alebo aj na vás padá sneh? :)
A v tú ranu bolo rozhodnuté. My s Peťom ideme Stanislawského, Peťo s Daníkom Platne a Stykovci Orlowského.
Nakoniec to bol asi veľmi dobrý nápad. My a Stykovci doliezame cesty skoro súčasne, no kolegom to odbúdalo (pre divnejšiu obtiažnosť) trochu pomalšie. Na lanovke dáme pivko, kávu a pálime dole. Cestou ešte musíme vziať Peťovi a Daníkovi batoh a ukecať chlapov na lanovke aby ich počkali... Chalani len čo doliezli, doslova utekali dole... Stihli... :)
Takže celkom vydarený výjazd za nami...

Takže v skratke:
Kto, čo
Peťo S. a ja: Stanislawski, V, 3,5 hod
Daník a Peťo Č.: Ľavé pletne hokejky, V+ (no treba pridať všade +1)
Stykovci: Orlowski, V, 4 hod.
Foto : https://get.google.com/albumarchive/108304800825024728715/album/AF1QipNQGwJUOS6L5R_nJ86T5kf0sAkIebMwoD-DtxZU?source=pwa
Viac foto tu:
https://photos.app.goo.gl/ZoH6hs3oJ2wPCS3f7

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára